You are currently viewing הקמת משרד עורכי דין – המדריך המלא

הקמת משרד עורכי דין – המדריך המלא

הקמת משרד עורכי דין – הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל

בין אם אתם עורכי דין וותיקים ומנוסים או שהרגע סיימתם את ההתמחות שלכם, הקמה של משרד עורכי דין חדש אינה תהליך פשוט וכוללת לא מעט שלבים. מעבר לבנייה הפיזית של שלד הבניין בו משרדכם שוכן, ישנן לא מעט עבודות גימור ופינישים של חלל המשרד עצמו, שיכולים להשפיע משמעותית על חזות המשרד והחברה שלכם, וכן על הסביבה בה תעבדו בכל יום. בכדי לקבל את המשרד הטוב ביותר שתוכלו לבקש, מומלץ לעבוד עם קבלן גמר מנוסה בתחום הקמת משרדים וחללי עבודה. סיכמנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר על קבלני גמר, בדגש על בנייה של משרדי עריכת דין. 

גם אם בדיוק סיימתם את ההתמחות, גם אתם יכולים. רבים חולמים על הקמת משרד עורכי דין משלהם, ולהפסיק להיות כפופים לאחרים על אף הביטחון הכלכלי בלהיות שכיר.
אז מה חשוב לדעת לפני שמקימים משרד עורכי דין?

מי הם קבלני גמר ומדוע צריך אותם?

לפני שנדבר על הקמת משרד לעורכי דין, קודם כל, חשוב להסביר מה הם בעצם קבלני גמר ומה הם עושים. בעוד שקבלני בניין ׳רגילים׳ אחראיים על הבנייה הפיזית של שלד המבנה, קבלני גמר הינם קבלנים מורשים המוסמכים לבצע עבודות גימור בתחומים שונים לאחר גמר הקמת השלד. למעשה, הם אלו שלוקחים את ארבע הקירות המרכיבים את חלל העבודה אותו רכשתם או שכרתם בבניין המשרדים, ומקימים בתוכו את מה שיהיה בסופו של דבר המשרד שלכם. אם כך, קבלני הגמר הינם האחראים העיקריים למראה הסופי של המשרד שלכם, וכשזה מגיע למשרדי עורכי דין, המראה החיצוני ויצירת חזות מקצועית הינה חשובה ביותר עבור הצלחת המשרד שלכם בתחום התחרותי של עריכת הדין. 

קבלני גמר מקצועיים יעבדו איתכם באופן צמוד עוד לפני תחילת הבנייה וההקמת משרד לעורכי דין, כך שתוכלו להעביר להם את התמונה המדויקת של המשרד אותו אתם רוצים לבנות ואת כל הצרכים שלכם מהמשרד. מעצם התמחות עבודתם של קבלני הגמר בתחומים רבים בעולם הגימור, בחירה של קבלן גמר נכון הינה קריטית עבור קבלת התוצר הסופי אותו אתם רוצים לקבל.

מבין שלל התחומים בהם מתמחים קבלני גמר ניתן למנות את:

  • עבודות טיח וצביעה
  • התקנה וחיבור של תשתיות חשמל, אינטרנט ותקשורת, אינסטלציה ומיזוג אוויר
  • התקנת ריצוף ופאנלים
  • עבודות גבס ובניית קירות, מחיצות וחללים פנימיים המתאימים במיוחד בפרויקטים כמו הקמת משרד לעורכי דין.
  • התקנת משקופים, חלונות ודלתות

מה הם השלבים של הקמת משרד עורכי דין?

כמו בכל תהליך בנייה של משרד כלשהו, גם בתהליך הקמת משרד לעורכי דין, השלב הראשון בו תרצו להתמקד הוא איפיון הצרכים שלכם מהמשרד. בשלב זה כדאי להתמקד במה אתם למעשה רוצים שיכיל המשרד שלכם, אילו חדרים ובאיזה גודל, אילו מכונות וריהוט אתם רוצים שיכיל, ואיך אתם רוצים שהמשרד שלכם יראה באופן כללי. את שלב התכנון עושים עם מעצב או אדריכל, אך קבלני גמר מנוסים, שבנו כבר מספר משרדים, יוכלו גם לתת לכם לא מעט עצות והמלצות על סמך הניסיון שלהם. יתרה מכך, בר ביצוע הנדסה ובניה יכולים אפילו לנהל עבורכם את שלב התכנון של המשרד.

לאחר שאפיינתם את המשרד, מגיע שלב העיצוב. בשלב זה, שהוא שלב חשוב מאוד בתהליך הקמת משרד לעורכי דין, תעבדו יחד עם המעצב או האדריכל ועם קבלן הגמר שלכם על תכנון המשרד, כך שיקבל את המראה אותו אתם רוצים להקנות לו ולהשרות עליו את האווירה המקצועית ביותר. עיצוב ותכנון נכון של משרד עורכי הדין שלכם הינו קריטי ביותר עבור הצלחת המשרד שלכם, שכן אנשים תמיד יעדיפו לתת את אמונם במשרד שנראה מקצועי ומבטיח, ומשרה עליהם אווירה נעימה ובטוחה.

השלב האחרון של הקמת משרד לעורכי דין הוא למעשה שלב הבנייה עצמה. בשלב זה קבלן הגמר לוקח את התוכנית האדריכלית או העיצובית, ומוציא אותה אל הפועל. הוא זה שאחראי בסוף לכך שהעיצוב שנכתב על הנייר יקרום עור וגידים ויהפוך למציאות. קבלן גמר מנוסה ואיכותי, ידע להקים את משרד עורכי הדין עם גימורים מושלמים, באיכות חומר גבוהה מאוד, שתחזיק מעמד להרבה מאוד שנים קדימה.

מיקום נכון למשרד

מיקום טוב הוא המפתח להצלחה לכל עסק, ללא קשר לתחום העיסוק. הקמת משרד באזורים מרכזיים, בהם יש תנועה עסקית גבוהה, צפויה להפוך את המשרד לרווחי יותר. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי מיקום המשרד ישפיע על סוג הלקוחות אשר יגיעו אליכם, כך שאם אתם מכוונים לאוכלוסייה הכללית דאגו כי יש דרכי הגעה נוחות למשרד, אך גם אם אתם מכוונים בעיקר לאוכלוסייה אמידה, תמיד רצוי שתהיה לכם חנייה פרטית.

תקציב נכון להקמת משרד עורכי דין

הקמת משרד חדש כרוכה בהוצאות רבות. בחלקן ניתן לקצץ, למשל להחליט על עבודה מהבית, או לשכור משרד עם עורכי דין נוספים, אך לעיתים החיסכון הכספי בשכירות מתגמד לנוכח החסרונות שבפיתרונות אלו.
הקמת משרד עורכי דין חדש לגמרי, דורשת תוכניות אדריכליות וחברה קבלנית אשר תבצע אותן, כך שיש לקחת זאת בחשבון בתקציב שלכם. בבר ביצוע תמצאו אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים, אשר ילוו אתכם בתהליך
ההקמה ויאפשרו לכם להתעסק בשאר המטלות הנדרשות מכם בתקופה זו בראש שקט. 

שיווק המשרד

עליכם לוודא שכולם ידעו שהקמתם משרד עורכי דין חדש, אחרת ההכנסות שלכם ידשדשו במקום. השקיעו ביצירת לוגו חדש, אתר אינטרנט שישדר מסר של מקצוענות, דפים עסקיים ברשתות החברתיות
ואפילו חלקו כרטיסי ביקור לכל המכרים שלכם. גיוס לקוחות, בעיקר גיוס לקוחות ראשוני, זו אינה משימה קלה מאחר והשוק מוצף בעורכי דין, כך שמומלץ ואפילו חובה להשקיע בשיווק טוב ונכון של המשרד שלכם.

הרבה סבלנות 

אל תצפו לקסם – ייקח לכם זמן לעמוד על הרגליים, ולמשרד החדש שלכם ייקח זמן לייצר לכם רווחים. אם ייצרתם תוכנית עסקית ברורה, והשכלתם לעשות שימוש בהון ההתחלתי שהקצבתם לעניין, תוכלו להצליח.
אל תנסו לקפוץ מעל הפופיק ולהתעסק בתחומים בהם לא התמקצעתם, בעיקר בתחילת דרככם עליכם לעשות עבודה טובה, להמשיך לשווק את עצמכם בכל הזדמנות, ולאזור מעט סבלנות – בסוף ההצלחה תבוא.

 

לסיכום 

הקמת משרד עורכי דין דורשת מכם חשיבה רבה מראש, וקבלת החלטות חשובות. לפני שאתם עושים צעד לקראת הקמת המשרד, עליכם לבנות תוכנית עסקית, להגדיר את המטרות שלכם ואת תחומי העיסוק, ולחלק את התקציב שלכם בצורה מיטבית. למיקום המשרד שלכם ישנה חשיבות גדולה – מקומות מרכזיים יותר יביאו אל פתחיכם יותר עבודה. מומלץ לבחור חברה קבלנית מנוסה ואמינה להקמת המשרד, אשר תוכלו לסמוך עליה וכך תורידו מכם דאגה אחת לפחות. השקיעו בשיווק ובפרסום המשרד שלכם, כיוון שפרסום נכון יעזור לכם למצוא לקוחות ולהתחיל להחזיר את ההשקעה שלכם במקום. והכי חשוב – אל תאבדו את הסבלנות שלכם, הקמה של עסק חדש לוקחת זמן הסתגלות, אבל בסוף זהו העסק שלכם.

 למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו קבלן עבודות גמר להקמת המשרד שלך.

בהצלחה!

 

כתיבת תגובה